Home » Aktuální téma, Cestování, MTB

Expedice Galaxy do Kambodži a Thajska pokračuje

Submitted by on Úterý, 8 Březen 2016No Comment

Po příletu do Bangkoku přejezd vlakem na na hranice Kambodži. Nezbytná víza a kontroly. Výměna peněz, přesun po rovinách na 1.nocleh do Saophpan Gasthoude. Další den směr Siem Reap 10 km. Nocleh v soukromí u Tuk Tuk klanu. Následující den Siem Reap a úchvatné prohlídky
chrámu.

29.2. plavíme se po jezeře směr Battambang. Prohlídka koloniální výstavby a ráno odjíždíme směr Kardamoové hory (umíme i pohledně odpočívat). 2.3. pokračujeme cestou necestou.

3.3.jedeme směrem k Atai Dam jezeru, kde narážíme na skupinu motorkářů z Uher. Brodu. Ráno směr Koh Kong, horko, malé občerstvení, podle přehrad a elektráren. Napojení na starou silnici a Koh Kong. Odpočinek u Indického oceánu a odjezd do Thajska. Na hranicích kontrola všech prstů. Nocleh v Ban Chuen Beach.

Známí cyklocestovatelé v dresech Galaxy jedou do Kambodži a Thajska.Cyklisté letos jedou ve složení: Ruda TRECHA – Písek Semice, Pavel OSADČÍ –  Týn nad Vltavou a Bohunka ZAHÁLKOVÁ – Uherský Brod.