Home » Aktuální téma, MTB, Pozvánky k závodění, Závody

Galaxy CykloŠvec maraton Tálín zahájí v sobotu 2.5. Galaxy sérii 2015

Submitted by on Středa, 29 Duben 2015No Comment

Zveme Vás  v sobotu 2.5. na 1.závod Galaxy série 2015 – Galaxy CykloŠvec maraton Tálín. Start závodu proběhne na návsi před tálínským obecním úřadem a odtud se závodníci vydají po asfaltové silnici směrem na obec Kukle. Na začátku obce se odbočí vlevo a na dlouhou dobu se vjede do nitra Píseckých hor. Následovat bude odpočinkový asfaltový úsek a po vjetí na šotolinu přijde na řadu také dlouhé klesání směrem k obci Údraž. Do této vsi se ale nikdo nepodívá, neboť se daleko před ní odbočí prudce vlevo a pěknou širokou lesní šotolinovou cestou se pojede nejprve kolem občerstvovací stanice a potom cik cak směrem na samoty Mlaka. A pak stoupání na nejvyšší vrchol Píseckých hor. Zprvu po asfaltu, potom terénem, ale následný sjezd z Velkého Mehelníku (632 m n.m.). Po průjezdu hustým lesem se vyjede na jeho okraji a před očima závodníků se tak zjeví obec Semice. Následuje rovinatá jízda podél lesa, mihne se obec Nový Dvůr a po chvíli přijde na řadu dělení tratí. Rovně pojedou závodníci do dalšího okruhu, kdy vyjedou na asfaltovou spojnici mezi Tálín a Kukle. Vpravo odbočí závodníci směřující do cíle na tálínské návsi. Pak už jen pro diváky kličkovaná po Tálíně a hurá pod cílový oblouk! Trať závodu kopíruje z větší části trasu kdysi legendárního závodu Galaxy CykloŠvec maraton Písek – Semice, který se jezdil i jako Český pohár v maratonu. Po závodě Vás čeká bohatá tombola, vystoupení mažoretek, večerní party – tanec s hudbou aj.

Účast závodníků do patnácti let pouze v doprovodu rodičů, závodníků do osmnácti let pouze s podpisem rodičů, nebo zákonného zástupce! – Věková kategorie je dána rokem narození. Další info v pravidlech Galaxy serie.

Trasy:

A- 64 Km nájezd plus 2 okruhy a sjezd – převýšení 1500 m
B- 32 Km nájezd plus 1 okruh a sjezd – převýšení 730 m
Start a cíl : Tálín náves cca 10 km od Písku směr Týn nad Vltavou

Start:
trasa A (všechny kategorie) 11:30 hod.
trasa B (všechny kategorie) 12:00 hod.